Tuff vecka avklarad!

Haft så otroligt mycket denna vecka att jag är helt slut i huvudet. Sen i onsdags har de bara varit party i princip. I onsdags hade vi ett effektivt gruppmöte sedan åkte jag till vårby gård och fixade mina ögonbryn på kvällen möte jag upp min kusin, plockade upp mamsi åkte och hadlade och gjorde överasskningsmiddag till lillasyster. På torsdags var planerna att gå och plugga men min bil la av mitt på vägen, så planerna ändrades blev ett möte med komiten som vi är med i som planerar alla högtider och fixar och donar, som tröst att bilen var trasig så unnadr jag mig riktigt fina kläder. Sedan var det storstädning hela kvällen och massa fix. I fredags hade vi släktkalas för min syster och igår hade vi indisk nyårs fest i rågsved. Kaos vecka. Just nu sitter jag på jobbet och dör bokstavligen. Har fyra och en halv timme kvar och jag vill bara gråta. Vill möta upp mitt hjärta och sen gå hem och sova. Sen börja på en fräsch vecka med plugg, sol och träning.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0