Stay positiv!

Egentligen vill jag bara gräva ner mig i marken! Vi har ett fett seminarium imorgon och det har absolut inte gott som vi tänkt oss, vi alla tjejer går om varandra och det bara kaosar. Saken är inte bättre att jag saknar sönder Mr B och att vi inte har någon tid att ses. Iallfall till något bättre igår när jag jobbade kom jag och en kollega in på träning han är som PT på sidan om. Vi pratade massor  bytte tankar och ider och allt. Fick lite uppgifter till idag när vi ska ses igen och sedan lägga upp ett tränings och kost schema. Är det inte drömmen?
Nu ska jag strax kliva upp, göra lite matlådor , skjutsa mamsi till jobbet och sedan själv gå till gymet och sen väntar massor med jobb. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du dela med dig från din pt snälla :)

2015-09-09 @ 00:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0