Haft lång helg!

Tog ut helg redan i torsdags eftermiddag, hade ett superbra seminarium i torsdags i e-tuna, kom hem tog det lungt då, fixade mig på kvällen och gick ut på världens underbaraste dejt! Perfekt valborg för min smak, i fredags hade jag super mys hemma och åkte till sundbyberg för dansuppvisning på indiska ambasaden där bebis syster uppträdde, så stolt ❤️. Igår vart det dejt igen som slutade på fest hos mina gamla kollegor. Bästa gänget. Idag har jag däremot gjort nödvändigare saker som att storhandla, förbereda inför systers födelsedag och tvättat och så. Oväntat kom små kusinerna på besök och vi passade på att ha ett lyxigare mellanmål. Det har varit min underbara helg. Nu ska de bli skönt med rutiner igen!
Dans uppvisning!

Kaos partybild igår
Lyx mellanmål med mina blommor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0