Ordning och reda

Igår fick jag en otroligt panikattack och grät floder, tyckte synd om mig själv och hela köret.
Bestämde mig dock snabbt att det går inte all leva så huuur länge som helst, med stöd av mannen i mitt liv kom vi på rimliga mål. Där av bestod dagen av, otroligt mycket nyttigare mat, ett mini besök till ett av mina favorit ställen att chilla på,ett svettigt gympass som ledde till -500 Kcal, Mat handlig, Färga håret och måla naglarna, Printa ut dokument inför tentorna framöver, sist men inte minst en maskin med tvätt.
Nu ska jag sätta upp håret i en bulle, lägga mig och prata med mitt hjärta hela natten. Jag längtar till denna distans ska gå över.
Dagens lunch/middag


Mitt älskade mys ställe 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0