Gravid-hormoner?

Jag hade kunnat förstå mina humörsvägningar, om jag hade varit gravid. Men så är inte fallet. Tusen hormoner och känslor forsar upp och ner i kroppen. Ena sekunden känner jag mig tacksam för allt jag har och är så himla lycklig, att jag har sten koll på plugget och att jag håller på att lyckas gå ner i vikt, Andra sekunden gråter jag tills jag knappt kan andas och känner att jag förtjänar så myckket bättre, att jag har noll koll på livet och plugget.
Vad är det som händer med  mig själv och min kropp? Någon som förstår något?
Just nu är känslorna på de sistnämda nivån. deppmusiken är i gång och snart kommer väl floden och tårarna också, men det vänder väl lika snabbt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0