Det ska tydligen stå något här!

Jag hatar dessa rubriker, vet nästan aldrig vad jag ska skriva där.
Jag hade för mig att jag skrev ett inlägg igår, men tydligen hade jag inte det?

Hade iallfall en fantastik dag igår, Började gårdagen med en frukost dejt med kusin, han åkte sidan vidare på sina äventyr. Jag väckte mamma, vi åkte till söder för laser behandling, sedan vidare till alby och skärholmen.
Är det bara jag som känner att  butikerna har inget att erbjuda? Lika bra kanske?
Efter att vi kommit hem tog jag en tupplur, vaknade igenn på kvällen, tog en kopp te och jag och mamma klickade hem kläder för två tusen, kontot kommer eka som vanligt. Jag och syrran gick ner till gymmet och körde på som tusen. Väl hemma igen, så möttes vi av en glad broder.  Vi åt en sen middag och brosan gav livet massage. Jag döööööör. Hans fru kommer vara såå lycklig och min man kommer få ännu högre krav.
Det var gårdagen, dagen ska iallfall spenderas med lite plugg nu, en promenad, lite städ, en dejt, och självklart ett dödar gym pass.
Eftersom jag suger på att ta selfie så bjuder jag på bild från igår!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0