Life right now

Har livets mens som vägrar gå bort, har fått två nya jobb, ena ska jag gå på intro på fredag och den andra börjar jag med så fort jag vill. Har fullt med tentor som jag pluggar till, har börjat med en ny diet    Med en vän, min syster och har en privat "coach". Det funkar rätt såå bra.
Det börjar äntligen bli lugnare med alla problem och jag ber till gud från hela mitt hjärta att bevara lunget och ge oss styrkan så jag kan fullfölja mina drömmar.
Idag har jag annars varit över allt, först lärt mig köra bättre i stan, handlat lite indiska och kina grejer med la familja. Varit på laser behandling i söder, varit och ätit en sen lunch på ikea och shoppat lite hem inredning där. Nu när jag äntligen lämnat in en hemtenta ska jag köra lite träning i vardagsrummet med syrran. 

Dagens lunch med la familja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0