Landat i verkligheten.

Idag har jag funnit mitt inre ro, ska göra ett särskillt inlägg som är lite djupare än mina ytliga inlägg under morgon dagen om jag hinner med annars till helgen. Annars vad har hänt idag? Jooråå...
Haft en lunchdejt, letat reda på det nya campuset i tälje, lärt mig lite ny läkemedelsberäkning,  varit på dans träning, hämtat och lämnat mamsi på jobbet, haft lite halvroligt prat med mamsi under middagen och resten av kvällen, rånat en skrivare på papper, fyllt i massa formulär om autogiro och sist men inte minst allt är klart med hemtentan till praktiken och den ska bara postas imorgon till e-tuna. Idag är det en utav de bättre dagarna i livet!
Lunch dejt!

Min hemtenta redo att skickas!

Btw går min diet super bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0