Hemska dagar!

Gårdagen spenderade hela familjen på akuten i södertälje, mamma har varit dålig ett längre tag, De trodde först att det var en lungpropp men efter flera miljoner  prover och röntgen och 9h väntan kom de fram till att lunginflammation hon hade räckte inte av antibiotikan hon fick förra veckan. Sååå ännu mer och starkare antibiotika och vila i 7 dagar.
Hon är helt slut och vi med. Jag och syskon har också dragit på oss något, våra näsor och ögon rinner, huvudet exploderar och vi tempar i mellan åt.
Jag ska också köra mitt första pass på jobbet trots att jag är sjuk, pratade med en av kollegorna och de skulle ge dåligt intryck om jag inte kom på mitt första pass, hoppas jag smittar dom så ska dom få se på intryck.
Pluggar lite anatomi innan jag ska göra mig i ordning för dagens mission. 
Annars då? Jo det enda normala jag har gjort är att måla naglarna rosa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0