Sovit borta!

Igår efter massvis med handlade bestämde jag mig för att göra i ordning mig och chilla galet med en vän. Vi myste massor, beställde hem mat, kollade på film och pratade om allt mellan himel och jord. Hade en otrolig fin kväll och natt. Ibland behöver man verkligen unna sig ting.
Kom hem imorse, somnade en stund, lämnade mamsi till jobbet och åkte själv till jobbet. Mitt nya jobb är verkligen något som faller mig i smaken. Nu är dey massvis med dö tid så jag passar på att uppdatera. Slutar om två timmar och vet inte riktigt vad jag ska göra. Idag är jag och mamma själva. Syster har påsklov och gud vet när jag får träffa   henne. Nu har jag babladet färdigt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0