Fantastisk vecka, underbar helg!

Hello mina snyggingar!
Det har hänt en massa spännande, så bloggen har inte hunnit uppdateras. Min normala vardag har börjat och helt ärligt är det helt fucking underbart.
Ny kurs i skolan och för min del första kursin i termin tre såå jag är helt taggad på livet nu. Klassen är mindre bra men att få börja med becka är helt underbart, vi har även träffat en annan helt söt brud. Så vårat gäng känns full och framför allt helt. Var helt slut i fredag, en hel vecka med massa intryck och helt nya människor, och en bombar kurs tog på krafterna.
Helgen har spenderas med min underbara syster för det mesta, i fredags var jag en stund med min hubby och vi hade myspys sedan mötte jag upp syster och ara i skäris och shoppade en snabbis, i lördags var det riktig wify day jag och syster städade som galningar, hämtade ut paket som jag visar i nästa inlägg och vi åt godaste lunchen ihop, idag har det bara varit en chill dag, underbart väder, mys med älskling och syster.
Imorgon ny vecka nya utmaningar!

Mys lunch i lördags!

Bäsya köpet i lördags! Så mycket finare i verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0