Pysslar!

Jag tycker att det är super mysigt, vårt gäng har grym talang.
Däremot känns vårt projekt mindre kul idag, min kusin fyller 18 om någon vecka och vi håller på att greja med hans dekorationer till hans fest. Det som gör det här projektet irriterande är att jag inte gör detta från själen. För det första skiter jag i honom för att han går mig på nerverna, gör enbart detta för "respekten" mot hans far, det som gör det ännu mer irriterande är att de knappt vill lägga ut pengar men vill ha lika bra 18 fest som min och det funkar inte, min pappa satsade på min fest och la ut enormt mycket pengar och den blev otroligt lyckad. Vi försöker rädda situationen så gott det går, tur att vi är kreativa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0