Vilken dag!!

Usch dagen har sugit det mesta, haft fruktansvärda ångester över att jag inte alls hunnit förbereda mig som jag velat till tentan på fredag.
Känns inte alls bra.
Iallafall efter en massa plugg, så plockade jag upp syrran åkte till Huddinge köpte en hel del finfina grejer bland annat en super snygg fruktskål till nya köket, en jumpsut som kan användas till nyår, men vet inte ännu, en bh och hår inpackning och lite julklappar och massa små skit saker, vi åt på Subway och åkte sedan till Sätra och till sist plockade jag upp mamsen. Åkte till alby för att köpa min bebis (arpitas) dekoration till hennes kalas på lördag och handlade lite food. Kom hem åt, pluggade lite mer, fixade julgranen  lite fräschare och ja nu ligger jag i sängen och typ ruttnar?!
Iallafall shoppingen och allt får ni se imorgon. Men bjuder på en bild på julgranen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0