Mitt liv just nu i punkt form!

1, Är sjukt arg, vi här hemma har typ förstör vår nya spis? Eller rättare sägt gjort den fläckig för vi missat poängen med att man behöver special kastruller?
På måndag måste  vi inskaffa oss nya.
2, Är sjukt nöjd men att träningen går bra. Väntar på finfina resultat, denna gång mindre beroende av vågen.
3, Jag ligger lite efter med plugget, måste komma ikapp innan helgen tar slut.
4, Vill pynta vår julgran, får inte av syrran min.
5, Jag är säker på att jag inte vill ha något med kärlek att göra, men har inget emot tidsfördrift fastän jag inte ens har tid med mig själv.
6, Jag försöker tvinga min bror att köpa flowerbomb parfymen till mig, ser inga positiva framsteg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0