Monday!

Sitter på mitt gamla jobb och kände att de va dags för en uppdatering. Jag har flera gånger funderat på att blogga, men eftersom mobilen inte är min bästavän, så kan jag inte lägga upp bilder och allt blir liksom tråkigt
En ny lur är på g men jag har svårt att bestäma mig, Iphone, samsung, sony?? Finns så mycket att välja mellan.
Iallfall vad händer just nu.
Kollade nyss på nyheterna och någon konstig undersökning om 5.2 diet och blev lite smått intresserad.
Måndag och onsdag verkar vara passande dagar att köra den på för min del.
träningen går ju fram och tillbaka men försöker hinna med något pass och några promenader.
Känner att flåset inte har kommit riktigt än men de kommer.
Min bebis syster ska också börja träna så de känns som att mer motviation är på gång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0