Komma ivägen!

Det ska alltid vara så! Så jäkla typiskt.
Precis innan ledighet så ska man få ett besked så att man bara känner att alla musklerna i värenda hål slappnar av och det sprutar olika saker ur dom.
Blir så fruktansvärt arg, besviken men knappt förvånad av att vissa människor är så pass känslokalla. Vad tjänar man på att förstöra för andra egentligen? Förstår inte dessa små människor att karma kommer tillbaka eller vart sitter skruven löst??
Jag skulle nog kunna skriva en bok om vad jag skulle vilja göra med dessa få människor som förstör så jäkla mycket för mig och min underbara familj! 
Det är fult att ge sig på människor, som redan kämpar med en tuff vardag! Men det gör mig inte alls ett dugg svag. Det kommer tillbaka och jag ska ge igen men inte genom att hämnas utan genom att visa vår framgång!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0