Söndag!

Kom hem från ett kort gympass för ett tag sen, har sen tränat på en dans med syrran som vi ska uppträda med på en av våra högtider om 3 veckor. Vi har en så länge massa saker att träna på bland annat att passa varandra, att lära oss ansikts uttryck när vi ska vara glada och ledsna och gud vet vad. Tur att vi har tre lördagar på oss att träffa resten av gänget som också ska syssla med det här. Det kommer bli ett grymt program jag och min lilla bäbis ska delta i teatern, göra en dans uppvisning bara vi två och sen göra fashion show med resten av gänget lovar att bomba bilder sen när den dagen väl kommer!
Annars har jag hjälpt syran med en tacopaj som nu ligger i ugnen och min mage väntar på att få sluka maten e såå fruktansvärt hungrig.
Ska ta och göra en To do list nu så att jag får lite kontroll över mitt liv!
Här kan ni få ta en titt på låten som jag och bäbisen ska skaka loss till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0