Dagen kortfattat!

Vaknade sent för att jag snackat i lur med mitt hjärta halva natten, så passade på att sova på morgon. Väl när jag vaknar ser jag att vi har besök..Trevligt värre. Mitt i det fina besöket får jag ett ap-äckligt samtal om att tenta svaren har kommit från tentan jag gjorde för två veckor sen. Väl när jag öppnar mitt resultat ser jag att jag klarat mig och pustar ut och suckar samtidigt..för att en av mina tjej kompisar inte klarat den. Senare spenderades för och eftermiddag på KTH i tälje med min bror och plugg och självklart massa flum.
Påvägen hem fick jag med mig en supersnygg blus från en mini butik i rönninge..super konstigt?! och sen har jag gymmat. Thats my day!
Nu ska naglarna filas och målas och en fet dusch väntar


Dagens sällskap på gymmet ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0