Carpe diem!

Oavsett alla negativa tankar och ord har jag kunnat hålla huvudet högt, kunnat koppla bort en människa som tar lite mer energi än vad den ger mig. Det går iallafall framåt...Det är de viktigaste. Har pluggat hela för middagen och eftermiddagen på södertörn och känner mig nöjd och kännt att mina ärta till hjärna har ansträngt sig. Jag ska nu strax dra ner till gymet och träna och få lite kick och sen ta itu med plugget och träna på den jäkla dansen till uppvisningen. Effektiva dagar me like..inga soffpotatisar här inte.


En gamal bild!

Kommentarer
Postat av: Helin

Spelar ingen roll hur länge man har känt en person. Det som spelar roll är hur lojal personen är, om den personen har respekt och är pålitlig. Om personen tar men energi så gäller det att släppa personen och gå vidare i livet. Massa pussar och kramar!

2013-09-23 @ 20:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0