Long time,no see!!

Sämsta uppdateringen i knööw mina stalker.
Vad finns det att tala om för er?
Hmm att mitt ansikte är återställt igen efter mitt trauma hos tandläkaren. Det gör till och från ont. Men de går att leva med det. Har gått på ett nytt intro pass på nya jobbet och är typ dööö kör i en killes utseende. höhö. Firade morsdag på söndagskvällen och hela söndagen förmiddag hade jag och syrran shoppingdag, lunchade och fikade. Lyx!
Idag har jag varit i e-tuna och haft någon skitgrejs som iallfall ger mig poäng . Sen har jag bara en tenta den 5 juni som ingen kommer klara och så har jag sommarlov. Woooohoo. Handen på hjärtat har jag tagit sommarlov redan.

En del av söndags shoppingen.






Mini firande av morsdag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0