En fredag i stan.

Vilken härlig dag man haft. Super nice dag.Shoppat inne i stan med rebecka, behövde fräscha upp bland annat med att satsa på bra smink ( visar imorgon), en ny klänning och till det bästa... ätit på ett super mysigt ställe på östermalm och vart galet mätt som vanligt, tog en sväng in till sätra för att fixa ett ärende till mamsen, var tvungen att stressa till södertälje brosan sa att vår nya diskmaskin hade kommit och behövde hämtas ut. Tillslut kom det fram att han ville ha sällskap gissa om jag vart irriterad. Slutade iallafall lyckligt med dyrbar kvalitets tid.




Måste bara tillägga att man såg 1000 galet snygga bildar idag överallt gissa om jag dregglade sönder hela mig själv. En vacker dag med guds vilja kommer jag också ha en dödlig bil achhhh kan inte vänta.



Kommentarer
Postat av: Becka

HÄRLIG dag minst sagt! Bästa bästa batta <3

2013-05-04 @ 14:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0