Dagen hittils.

Måste bara säga att vädret är gudomligt. Att få ha på sig jeans jacka och klänning omg vilken känsla. Måste säga att jag klev upp otroligt tidigt trots att det är min första lediga dag av denna lång ledighet. Vaknade och mötte upp en vän vid nio vi hade ett snabbt ärende att fixa, drog sedan ner till centrum för att växla mynt till en röding fatta vad mycket mynt. Kom hem fixade lite med avtalen på mina nuvarande två arbetsplatser. Mamma och jag drog sedan ut och har nog varit runt hela botkyra och fixat både det ena och andra. Hon gick av bussen och möttes av min syster och jag fortsatte ner mot rönninge. Nu sitter jag på pendeln och ska strax möta broshan för övningskörning. Det var ett tag sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0