Bajsar snett på den här dagen.

Helgen var super bäst. I lördags blev allt frid o fröjd hemma. Så syrran och jag drog till optikern i tälje fixade nya glassögon till henne och sen vart det shopping. ( lägger upp bilderns längs ner)
I söndags jobbade jag och det gick super bra verkligen. Igår hade jag intro på mitt nya jobb och jag tror de fick ett bra första intryck av mig. Men nu till den hära bajsdagen. Jag springer till bussen i ös regnet, sl trafiken suger balle så vi är 2h sena till föreläsningen i e-tuna. Bestämmer vi oss för att gå runt en snabbis i centrumet för att vi endå e sena..efter att ha gott runt känner jag och becka oss helt utmattade inte för att det var så anstängande, utan att vi var bara helt slut, juste jag var förbannad också en fitt kärring på accent vägrade reklamera en väska jag köpt där ifrån och det gjorde knappast dagen bättre, hon bad mig komma tillbaka på tisdag och det kunde hon fet glömma. Iallafall vi var så trötta att vi bestämmde oss för att värma vår matlåda och vända hem. Väl på tåget får vi veta att resultatet på vår senaste tenta har kommit och ojojoj det såg inte bra ut. Kan denna dag sluts bättre nej fan heller. Iallfall det enda positivs är att jag kunde reklamera äckel väskan i tälje, lärt mig göra en hårbulle som becka och ikväll ska jag träna.
Imorgon är det en ny dag tack och lov










Bara för att kolla vilken papitaaaa vi hitta i e-tuna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0