Vilken dag!

Becka och jag väljer att ta tåget till skolan det blir kaos, tåg sent här, tåg inställt där. skit jobbigt. Men vi kom endå fram i tid.
Efter föroläsning fick jag min efter längtatde kycklingsallad med currysås. Som jag väntat i fyra dar. Blev även mini shopping helt lonely för becka va tvungen att plugga med sin grupp, passade då på att fixa bland annat min väska och jag vet inte vaaad joo faktiskt min student mail.
Sen till det bästa av dagen. På tåget hem däckar jag fint av min irretation över att tåget va 20 min sent. Då för becka för sig att ge mig hjärtattack. Våra svar från vår första tenta har kommit. Jag blir helt svettig för man kan inte kolla mitt resultat. Väl på plattformen i södertälje syd får vi vårt svar, både becka och jag har klarat det. Vi gör en seger dans på plattformen. Människor snears oss...men vi går stolta och lyckliga där ifrån.
Ska vila min fullproppade mage nu och sen gå iväg till gymmet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0