Mot tumba!

Skönasteee vännen sandra kommer och plockar upp mig, vi ska chilla lite galent på någon donk, är  hundra på att det är i Tumba och sen ska jag dra en snabbis till jobbet för att möta alexander och fixa lite nödvändigheter. Det blir en lång kväll märker jag. Annars har dagen varit skiiit impulsiv. Becka och jag käka god frukost på donki, Var på föroläsning i västerås.. Vi tänkte dra på en shopping rutt där i närheten av västerås men mitt i allt blev det ändrat, hon skulle dra till jobbet så vi passade på att plocka upp mamsen och sen drog vi alla till skärholmen. Jag och mamma för fixa vårat abonemang och shoppa lite och världens bästa becka för wööörking.
Imorgon e jag leeedig skiit skönt att få vara hemma, Men plugget väntar på stora högar och lika så med fettet  som behöver komma iväg till gymmet.
Skiit onödigt inlägg men måste döda lite tid innan sandra kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0