Promenad och jobb.

Jag bestämde mig ganska snabbt att jag skulle promenera hela vägen till jobbet idag. Vårsolen lockade mig väldigt mycket. Tur att jag inte envisades med skin jackan idag för det var riktigt kallt att promenera i 1.5 timme.
Men det var så skönt att ta på sig solglasögonen och ny musik i öronen och bara gå.
Det var riktigt mysigt att jobba idag också för den delen, jobbade med en av dom jag tycker om ganska mycket, vi tog en varsin brukare och gick på utflykt och snackade en massa skoj. När vi väl kom tillbaka då gick tiden snabbt och jag fick sluta tidigare. Såå aa det har varit en bra dag och jag är faktiskt otroligt lycklig idag.
Resten av söndagen ska jag städa lite och sen bara vila galet. Nästa vecka är en full späckad vecka så jag behöver vila allt jag bara kan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0