På topp-humör!

Efter regn kommer solsken, Verkligen måste jag instämma.
Dagen har varit fantastikt trots att den inte alls började bra. Jobbet och alla kollegor är på rätt position som det skall vara, kärleken är på topp, skolan är på topp, vännerna funkar och träningen har gått mindre bra. Men jag känner att jag är i total balans. Att all skall vara fullkomligt perfekt är omöjligt att uppnå, men just att det som är i balans och obalans möter varandra då och då får mig att må på topp.
Tror kanske inte det är många som riktigt hajar vad jag vill komma fram till men men.
En lite mindre rolig sak, är att en farbror ligger på sjukhus och precis genom gått en hjärtoperation, men de börjar bli bättre tack gode gud. 
Ibland lär man sig att uppskata saker verkligen, sorligt att något hemskt måste ske för att man ska fatta det.
Ja finns väl inte så mycket mer att säga förutom att jag ska ta en dusch, föna håret och lägga mig. Imorgon bär det av till Eskilstuna och jag vill inte känns det som. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0