Min dag, min vecka.

Är världens lyckligatste. Allt har verkligen gott som planerat denna vecka. Träningen har gått fint fått in mer träningspass än planerat, plugget har gått bra. Bra svar från tentan, de har gåtr bra på seminariumen och jag har börjat accptera min nya sakat klass. Har kunnat accptera mina nya "vänners" konstigheter, liksom kunnat skanat dom och lekt lekeb med dom. det är verkligen mitt nya sätr 2013. hahaha där lät jag som en riktig tönt men de sant. Jobbat massor så de blir väl bra men pengar nästa månad om gud vill.
Annars dagen och gårdagen var också grym.
Helgen har spenderats med baby och helt okej arbetskollegor.
Vi har haft dejt hela helgen och jag har hunnit ta lite ensama promenader och läst ut en grym bok. Helt okej helg faktiskt.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0