Indien.

Dom senaste dagarna har vi pratat och tittat på resor till Indien. Stora delar av släkten här i Sverige verkar planera samma sak. Min kusin ska gifta sig och det är anledningen till att vi alla planerar att åka samtidigt.
Om våra planer blir av kommer det bli en grym resa. Vi planerar att vara borta i 4 veckor. Så himla skönt. Det bästa är att indien alltid hjälper mig att få bort några kilo. Så jag hopps på det samma i år.
Nu till verkligheten. Ska görs frukost. platta mitt afro och sminka mitt lik ansikte och alla tjej grejer som behövs göra innan man kan visa sig i samhället.
Sedan blir det av till västerås, vi ska bara plocka upp två tjejer som vill åka road trip med oss. Sen väntar en föroläsning 9.15- 16.
Bajs dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

:'( india bouliiii chodiya hur ska ja klara mig när due på andra sidan världen .

Svar: Sötnos <3
Priyanka Pamela Dey

2013-03-08 @ 08:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0