I have to survive

Gud asså jag dör. Min arbetsplats är så bitter.
Jag blir själv besk av de stället. Utan sara och alexander hade ni behövt begrava mig idag.
Kan ni fatta att vuxna människor med barn och fucking jag vet inte vad inte kan ta emot lite kritik utan att öppna deras stinkande fucking käft och att apan inte får ut något annat än stoppa upp min fot i din käft ajaja. asså hade lust och säga låt inte min fot trappa på ditt huvud din monkey. Men man vill ju inte hamna på samma nivå som slavarna.
Palla att människor ska bli bittra för att man fick den killen de ville ha. Inte mitt fel att ni stinker ko mage med kokosnöt.
Annars är jag skiiit lycklig för jag har allt jag önskar mig och för att sara överaskade mig med sin närvaro.
Själv fixar man lite inför morgondagens grupparbete i eskilstuna.
Godnatt gullepluttar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0