Friends!

Jag är trött på såkallade dagens vänskap. Visst har jag kul för studen, men känner att det finns ingen vänskap man längre kan säga att du är min andra halva, bästavän osv och nej det är inte riktigt mot någon personligt utan allmänt. Jag är trött, riktigt slut i huvudet av att tänka på allt.
Har bestämt mig att jag ska ta ett långt uppehåll från bland annat facebook, det tar en sån stor del av livet som är bortkastad tid. Vi har trots allt nummer på dom man vill nå och ha kontakt med?
Om inte så är det lätt att få tag i när väl tiden är inne.
Förresten Godmorgon :)


Kommentarer
Postat av: Becka

Skit i idioter,,starkt att ta paus från facebook.. Jag e beroende :(

2013-03-27 @ 20:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0