-14 grader.

Godmorgon ökenblommor.
Solen verkar lysa sådära härligt ute och det ser lite varmt ut. Men idag ska jag inte luras termometern säger att det är -14 nu.
Usch det kommer nog aldrig bli varmt och sommar i sverige. Det är verkligen ett vinterland. Kanske de ska bli istid snart här?
Det värsta är att jag är en sån väder människa. På sommaren klarar jag av allt känns det som och nu känns i princip allt tunkt. För att stämningen och livet ska verka lite positivt, kan man ju påpeka att det iallafall börjat bli ljusare och att solen skiner ju även om det är svinkallt.
Nej nu ska jag göra i ordning mig och gå ner till bussen där min privata taxi kommer.
Jani jag och becka ska ta bil.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0