Underbara dagar!

Det är redan lördag och jag har inte hunnit uppdatera på flera dagar, jag har jobbat nästan hela dagen idag men det var i tumba så det har varit super skönt, trots att jag mer än trivs i tullinge, jag hoppas att relationerna jag byggt upp där hittils utvecklas positivt och att det inte går lika snett som brantabacken, trots allt som hänt, kommer branta alltid vara mitt bebis ställe.
Iallfall gårdagen började i kaos men sluta jävligt underbart, självklart shoppade jag lite för att det var min lediga dag men som vanligt kommer shoppingen troligtvis upp imorgon eller kanske redan ikväll.
Jag e det enda barnet hemma idag, min syster drog iväg till mina småkusiner redan igår för myspys. Efter jobbet imorgon kommer hela släkten samlas hos mina småkusiner för ett fett jävla grillparty, med oss hem imorgon kommer vi få en annan lite kussemusse.
Nu när det är sommar har vi äntligen tid att ha lite kvalitets tid med alla våra kusiner och släktingar. Härligt det där!
Bjuder på en härlig bild på mina älskingar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0