Tuff dag!

Äntligen läggdags för mig och syskonen.
Jag har jobbat ett nio timmarspass, men hade med mig alexander nästan hela dagen så det gick riktigt smidigt, vi grillade bland annat åt våra brukare, riktigt gött vart de. Det var dagens höjd punkt...annars har det varit riktigt jobbigt, har börjat svettas så att man nästan kan tro att jag hamnat i klimakteriet...nu till det värsta efter helvetets pass på nio timmar, så började vi montrra en garderob tills nästan nu, vi har fått grunden och partier klara men de sjukt mycket jobb kvar, imorgon måste jag och brosan vara kl 7 i södertälje för att lämna in bilen för att framrutan ska bytas ut på min bil, sen ska vi till skarpnäck och hämta ut hans bil och sen fortsatta med monteringen. Hoppas på att få den klar tills imorgon.
Försökte ta en bra bild på grunden men är för lat för att gå upp ur sängen och ta en grym bild. Men här är en suddig bild på den feta
grunden. Garderoben kommer bli mäktig.



Kommentarer
Postat av: Becka

VI ÄR INTE VÄNNER LÄNGRE mvh en som blivit RÅdissad i ett dygn!!

2013-06-24 @ 23:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0