Midsommar.

Hoppas alla haft en trevlig midsommar.
Själv vaknade jag upp döds trött, Jag och brosan monterade ner min garderob sent igår, vi var uppe tidigt igen för att kolla på en garderob som kunde vara aktuellt för oss..men vi insåg snabbt att det inte va något för oss. Så det får bli att vi åker och köper en garderob på söndag innan jag åker till jobbet, en ny och fräsch och exakt anpassad efter mig och syrran. Annars har jag jobbat och under mitt arbets pass firade vi lite midsommar på hågelby och med godmidsommar mat på jobbet. Midsommar afton är egentligen ingen dag vi firar, utan den går åt att åka till farfarsbegravnings ställe för vår del...



Hågelby


Min förra garderob



Just nu: Min ensama vägg :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0