Igår!

Jag måste säga att tummen upp gick till min Ma igår. Igår ville jag sjunka ner under marken, jag hoppades på att lyckas med en stor grej men naaaj Gud hade andra planer för mig. Men det är okej, mer tur nästa gång, maybe?
Iallfall efter kaoset på förmiddagen så spenderades hela dagen med mamma i princip, vi shoppade loss på björnborg avdelningen på åhlens och lite över allt, vi avslutade med två underbara pizzor på pizza hut. De senaste två åren har gått så bra med min familj, mindre lögner, mer frihet, kommit närmare alla. Aa åtminstånde är allt mycket bättre på familje fronten till skilland mot vissa andra fronter.
Nu till något helt annat, eftersom brosan knappt har tid så går inte garderob monteringen lika smidigt som vanligt, idag har han fått upp dörrarna iallafall. Nu står han och gapar nere på gården så måste gå och öppna. Puss på er.

Hittils har vi fått detta gjort, inredningen är kvar nu.

Pizzorna igår, super goda.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0