Dagen!

Har varit och hälsat på de flesta nära och kära och sagt adjö inför resan idag. Arpita sov över hos oss så vi busade en hel del innan vi åkte för att träffa resten av gängen..Känns tomt faktiskt att inte få se alla här som faktiskt är min verklighet, men de handlar om enbart en månad och jag och familjen behöver det här för en ny start. Man kan inte tro det men de har gått hela fem år sen jag var i Indien.
Eftersom vi åker mellan måndag natt och tisdag morgon innebär det att jag kommer vara otroligt rastlös imorgon därför har jag valt att jobba imorgon mellan 7-16 kl 17 plocks ögonbrynen med syrran sedan kommer pinak och han syster mina två farbröder och min faster hit så då går de sista timmarna något snabbt förhoppningsvis. Nu ska jag lägga mig ska upp kl 5.

Kommentarer
Postat av: Helin

Snart åker du sötis! Kommer sakna dig!!

2013-07-15 @ 00:04:08
Postat av: Anonym

Hur länge ska du och din släkt vara i Indien? Hoppas ni har en trevlig resa :)

2013-07-16 @ 21:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0