Rubrik?

Det va sjukt äckligt att dra till gynekologen. Ville bara allmänt spy. Usch. Asså kan inte fatta att vissa människor väljer att sitta och titta på punanin. Asså tänk er själva " min dröm är att stirra på fittor och att få göra det är underbart och därför vill jag bli gynekolog" asså jösses amaliaaa. Hjälp.
Men ska inte klaga det är faktiskt dom dära slisken som hjälper mig och mina jävla prööblem.
Men det gick bra, Ska faktiskt promenera ner till centrum och hämta mina mediciner som läkaren satt ut.
Så om allt går som det ska kommer jag kunna börja träna tills nästa vecka wooho.
Annars sitter jag och väntar att att åsnorna på lönekontoret ska svara. Denna gång har de försökt blåsa mig på 2 lax. Asså de kan verkligen inte räkna får flipp och det jag hatar är att de alltid hänvisar någon annan stans. Men priyanka är lika envis som dom. tack gode gud för att baba håller koll på sånt. Kankse åsnerna har fikat klart nu, Ska pröva ringa dom igen.
Pussar


Kommentarer
Postat av: Ord%20blir%20meningar

HAHAHAHAHAHHAHAHA DU E SJUUUUUUUUK

2013-01-27 @ 12:05:12
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0