Resten av gårdagen.

Efter föroläsning vart det en fet lunch. Vi planerade bland annat hur vi ska träffas i stockholm denana vecka istället eftersom vi inte har något behov av att åka till Esklstuna förens på måndag.
De flesta tjejerna i gruppen sprang snabbt ett varv med mig och becka på stan som ligger 3 minuter från vår skola.
Efter de gick vi på "föroläsning/ information" som vi rymde ifrån efter 20 minuter. Då vara bara att vänta på tåget som går efter 2 timmar.
Väl på tåget vill jag hämnas på fittan som förstörde min morgon. Jag och becka får för oss att åka till flempan fast än vår biljett bara är giltig till södertälje syd. Sug på den Sj.
Väl hemma är jag återigen lycklig. Möter harika, vi solar, handlar lite på ica, kommer hem o äter, pratar massor och lättar på hjärtat.
planerar hur jag ska komma igång med träning och allt. Räddningen för dagen. Min fina bästa vän. Älskar dig.







Kommentarer
Postat av: Ord blir meningar

<3333333333333333333

2013-01-31 @ 11:29:01
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se
Postat av: Becka

HAHA ''sug på den SJ'' jag döööör för dig!!

2013-01-31 @ 22:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0