Mot pappas jobb!

Tog en lång sovmorgon idag, Skulle egentligen till VC för att ta lite prover men det får bli imorgon.
Var istället med mami på VC. Äntligen mår hon lite bättre av sprutan hon fick. Efter läkarbesöket drog vi till Hallunda. Handlade lite, Var så hungrig och trött. Helt utmattad kom jag hem.
Men det skulle inte hindra mig från att träna. Är dööööds sugen på att träna kan inte beskriva med ord.
Men det som hindrar mig är egentligen att jag måste gå och skriva ut lite kurslittraturer inför högskolan och lämna in några blanketter till Csn. Våran skrivare är slut på bläck, så pappas jobb blir idag räddaren.
Har inte insett att det finns mycket att förbredda inför högskolan. Behöver klicka hem lite böcker också inför första kursen. Åh den börjar liksom redan nu på tisdag. Shiiiiet. Men fattar knappt något. Helvete också.
Aja. 
Det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0