Klev precis in genom dörren.

Den dära diskmaskin snubben förstörde hela min dag är så arg. Men ibland blir det bara såhär. Bästavän var super snäll igår och fixade hur jag ska träna och äta. Så känns tråkigt att inte ha hunnit med att träna men kosten har jag hållt koll på så helt failad är jag inte. Men imorgon är en ny dag med nya möjligheter.Nu ska jag ta och plugga tills jag dör.Fick med mig hem lite små saker och en mini mini present till syster och lite presenter till mamma.Här får ni lite bilder av dagen mini shopping, måste bara få förklara att den lilla rosa blingande saken är en sak man kan stoppa in där man lägger hörlurar, så inte smuts kommer in. Ni kan även få en bild på mammas och min ljuvliga lunch när vi endå håller på likzååm, Måste även tala om att Millas har super goda sallader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0