Godmorgon sockertoppar!

Idag väntar mig en massa härliga säker.. eller not!
Nej men känner mig faktiskt morgon pigg och en kopp god kaffe på det här kan ta bort alla bekymmer.
Ska göra frukost strax, läsa några sidor till av det jag skulle läst klart igår, byta om, packa väskan och gym väskan tills ikväll och sen dra iväg för grupparbete på södertörn. Måste bara säga att vår grupp är så klockren. Bara love them. Vi är verkligen en grym blandning. 
Senare på förmiddagen ska syrran få tandställning så ska följa med, Efter de ska jag se om det finns något ställe som tar hål i öronen på en konstigt ställe om inte annat så får jag väl hitta någon studio som gör de. Ska även ta och leta efter en vår jacka jag såg för några dagar sen i Eskelstuna.
Antecknaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa warriaa waarriiaaaa.
Okej någon e hypeeeeee.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0