Gårdagen.

Det blir inte riktigt de uppdateringar som jag tänkt mig. men men. Ska göra mitt bästa.
Igår var jag som sagt på södertörn och pluggade. Vi håller på att gära ett grupparbete, det började med att vi var 4 tjejer sedan 6 tjejer och nu ska de bli ännu fler. Vissa av brudarna vill jag ba ge en baam i ansiktet hahah. Hatar. Nej inte för att vara sånn...men de är rent ut sagt omöjligt att hålla så många tjejer eniga.
Efter att ha pluggat i några timmar kom min lilla badlosh förbi och vi chillade lite. Världens sötaste och jobbigaste människa.
Planerna var att jag skulle dra med syrran in till stan. Men de va istället helin som blev mitt offer. Som jag saknat min lilla kurd.
På hemvägen stöter jag på någon brud och vi blir typ bästisar. Hahahah. Har aldrig träffat henne. Aldrig sätt henne. Men de va kul.
Vill egentligen fortsätta sova.Eftersom jag har inget viltigt att göra förens klockan 15. Men har nu börjat komma in i skol rutiner again.





Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hahahaha näääääär lyckades du ta kort??

Svar: hahah jaa du
Priyanka Pamela Dey

2013-01-24 @ 23:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0