Eget ansvar.

Allt som har med högskolan att göra handlar om att ta eget ansvar. Skolan fullständigt skiter i vad du gör eller om du inte gör något över huvudtaget.
Så jag bestämde mig att banka in det i skallen redan efter upproppet. Så idag klev jag upp tidigt imorse för att plugga och förbereda mig inför vårt grupparbete. Våran första kurs är på 5 veckor så de kommer gå jävligt snabbt och om jag ska var helt ärligt fattar jag knappt vad jag läser, Språket är på en helt annan nivå än gymnasiet och jag om jag ska vara ärlig saknar jag gymnasiet lite grann, när jag ser vilka krav som jag ställ här.
Men det är helt okej, det är sjuksköterska jag vill bli och då får jag kämpa för det. 
Punkt.
Ska gå och äta frukost. Har blivit en riktig frukost människa, Sen göra iordning mig och åka in till flempan för att plugga på södertörns bibliotek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0