Brist i komunikationen.

De va precis vad som hände igår. Pappa o jag flippa på varandra, så inget blev av o träningen vart borrkastad helt i onödan.Men de va gårdagen de.Idag har jag hunnit med massor, Vaknade tidigt och ringde högskolans helpdesk. Hade råkat spärrat mitt konto dära och kunde inte registera mitt program och min första kurs. Så fick hjälp med de.Sen fick de bli provtagnig på VC och sen drog jag vidara till becka. Där hände det grejer. Vi beställde kurslitteraturer och åt mysig frukost tillsammans och snackade en massa skiit och härliga barndoms minnen. De var en del av dagen. Har gjort en massa annat med henne också men tycker att de blir ett för långt inlägg.Nu ska jag byta om dricka massvis med vatten och dra och köra ett Body Pump pass med bästavän.
Beeeeaaach 2013... Here I Come.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0