You Can Play Brand New To Others But I Know What You Are!

HAHA! Måste faktiskt bara be om ursäkt för gårdagens uttbrott samt bitterhet .
Dagen fortsatte faktiskt smidigt efter det fina inlägget under.
Som tidigare nämt så drog vi till skärholmen, Becka skulle åt samma håll så hon plockade upp oss så vi slapp frysa.
Väl i skärholmen hittade jag den efterlängtade tv kabeln.
Sen blev det enbart shopping, en mini sådan. Med enbart shopping menar jag att mamsen för engång skull inte köpte med sig 20påsar mat.
Vi åkte vidare till sätra, Handlade lite saker till hemmet och sen kom brosan och för att plocka upp oss.
Men den jäveln hade skiiit ont i magen, så  vi körde på att att jag skulle "övningsköra" medan han sov. Bra trafiklärare må jag säga.
När jag väl kom hem, ville jag gräva mig under marken för att jag var så himla trött. Men valde istället att dra till gymmet. Kände att jag skulle ha mer nytta av det. Det blev 40 min på cyckel och 20 min på cross. Jag är iallfall nöjd!
Jag är pigg som en ärta för somnade super tidigt igår. Har duschat och satt på tvätt.
Vill att min lilla sötnos ska vakna, men hon sover som en princessa. Känner mig lite ensam.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0