When ever you get lonely, just look up and remember I'm under the same stars

Omg vilken söndag, mina damer och herrar.
Är så himla trött nu, skulle nog till och med kunna somna på en sten.
Morgonen stressades igenom att kolla in det allra sista innan hemtentan skulle skrivas ut, Krigar hela morgonen för att gå alla bitar att kolla på plats. Det gick fint fint. Jag fortsätter efter detta till jobbet. Påvägen tar jag en sväng inne i tumba centrum och fixar ett par nya byxor jag fått av mamma i rätt storlek.
Väl på jobbet kommer helvetet. Alla skrivare krånglar och jag sitter minst i två timmar för att få ut alla papper rätt.
Tack gud att jag hade fina kollegor idag som hjälpte mig och arbetade effektivt. Vi gjorde en super god lasange till middag, Så vi alla hamnade i mat komma. Det kom även världens sötaste bebis till jobbet så han och jag lekte i tvättstugan, aldrig sätt en unge som döör så mycket för tvättmaskiner. Skiit kul. Vi fastnade verkligen för varandra och jag längtar till jag själv får barn. Pratade med mamma för några dagar sen, när vi var i skärholmen och käkade. Hon tror att jag kommer få tre ungar och min syrra två. Själv vill jag ha åtta... Men men.
Annars är faster på besök, Har varit jobbigt att underhålla henne själv. Men äntligen har både mor och far klivit in genom dörren, så nu är det deras ansvar.
Själv ska jag förberedda för morgon dagen och sen däcka.
Puss på er mina fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0