Vill pustar ut!

Jag har bokstavligt pluggat sen jag vaknade imorse först på södertörn och sen med min hemtenta som tar över mitt liv. 
Visst har jag kommit upp i antal sidor som vår bajs skola vill, Refererat enligt vårat khara apa-system och Gud vet vad.
Men den är endå huller om buller. Inget är på plats och paniken slår över mig. Jag vet att jag har hela 3 dagar på mig och det är mycket för mig. Men endå.
Vill pusta ut, sova gott och ha lite fri tid.
Jag hann gymma en drygt halv timme innan paniken tog över min hjärna och både jag och becka var tvungna att springa hem.
Fitt dag. Har fortfarande inte duschat, Imorgon väntar liksom en tidig morgon i Eskelstuna..Stryp mig någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0