Lyckad lördag!

Fick mitt feta arsle att dra till gymmet idag, En sak är så konstigt när jag är fett taggad på gym.. ja då blir det inte lika bra resultat som när jag inte är taggad. Shieet som idag liksom var så opeppad som det går men körde endå på 50 min på cross-trainer och 30min på cyckel. Riktig lycka!
Kom hem käkade, Sen var det dags att ta en tupplur. Herregud vad död jag var. Skulle sova 30 min, Men det blir säkert mer än 2 timmar. Tur att mamma väckte mig, annars skulle en sömn lös natt vänta på mig idag och det har jag inte råd med imorgon.
Mammas anledning att väcka mig var att hon behövde mig för some bussnies. Så jaa då vare bara och fixa sig och dra till hennes jobb. Innan jag drog dit kom syrran hem med massa shopping jag hade beodrat henne att köpa till mig och en liten present brosan köpt till mig. Sötnos till bror!
Väl hemma igen blir man välkommnad av varma, ljuvligt doftade kanel och vanlij bullar, Som man inte får röra.
Ja och nu då? Nu har jag fin slippat arbetet. Väntar på en referens från en tjej sen är jag HELT klar.
Imorgon ska jag råna jobbet på skrivare, Sen välkommnar jag nästa kurs.
Tiden har gått riktigt fort, Redan en kurs avklarad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0