It's all about prepearing!

Jag har märkt att allt som har med livet att göra handlar om att förbereda sig, Jag mår personligen också bättre när allt är under stuktur och kontroll!
Ibland kan det gå till överdrift som då kan det bli negativt men för det mesta är det positivt
Jag tycker det är super skönt att jag hade denna dag planerad och vet hur många timmar jag kan lägga på varje sak, för att dagen ska rulla smidigt.

Denna dag kommer bestå av:
1, Grupparbete på södertörn ( max 5h)
2, Att gymma (1.5h)
3, Läsa inför körkortet (1h)
4, Plugga klart tema 3 vi har i skolan som handlar om vårdpedagogik och eventuellt börja på tema 4.(1h)

Detta är dom viktigaste sakerna jag har att ta mig igenom idag. Mer exakt om hur många sidor osv har jag planerat och ner kladdat på ett papper.
Sen har jag tusen små grejer att ta mig igen, bland annat två telefon samtal och tvätta kläder och små skit.
Jag fungerar bäst såhär, Kanske din vardag är kaos? Försök stukturera och planera. Kankse fungerar bättre?
Om det något jag inte fungerar utan är det kalender, I år blev det en rosa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0